loading...
بندرریگ
سایه بازدید : 21 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (2)

فال گوش....

این چند روز اتفاقای عجیبی توی بندر افتاده هااااااااااااااااااااااا

شما هم شنیدید؟

شده تگزاس......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ...... در تاریخ 1348/10/11 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

عزیز دلم یه کلام بگو من دلم میخواد جلب توجه کنم حالا به هر روشی. نگو میخوام فرهنگسازی کنم. آبرو واسه فرهنگ نذاشتی که قربونت برم. البته طبیعیه این از خصوصیات سن شماست...
پاسخ : اره میخوام جلب توجه کنم.....

این نظر توسط ای بابا در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سلام ... ببینید برو بچس اگه میخواین وب نترکه حرف منطقی بزنید ... بابایشکلک
پاسخ : من وب جنجالی دوست دارم و با منطقی حرف زدن جنجالی نمیشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام ممنون از حسن انتخاب شما امیدواریم لحظات خوشی را با در سایت ما سپری کنید این سایت توسط 3 دختر برای حمایت از شهرشون ساخته شده لطفا با نظراتتون بهمون کمک کنید درضمن توی نظر سنجی ما هم شرکت کنید ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بندر ریگ رو چه اندازه دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 498
  • کدهای اختصاصی
    ونوس بازدید : 25
    بازگشتی عبرت اموز بازدید : 23
    ونوس بازدید : 23
    سایه بازدید : 21
    بازدید : 21
    بازدید : 19
    سایه بازدید : 17